tisdag 21 september 2010

De e mycke nu

Intensiv vecka. Gör tre intervjuer denna vecka till en intervjuserie. En av intervjuerna gjorde jag nu på eftermiddagen. Jag lägger upp länkar här på bloggen när de publiceras. Är också lektör för inte mindre än två manus just nu. Och på torsdag morgon åker jag och farsan ner till Bokmässan i Göteborg, där vi står i en monter och säljer våra ungdomsböcker. Vi säljer också antologin "Skarpt läge", som jag ju är redaktör för. "Skarpt läge" kommer också att lanseras från olika scener och montrar och genom olika aktiviteter. På mässan är det även release för Torgny Karnstedts nya roman "Tro, hopp och jävelskap", som jag också är redaktör för. Nog e de mycke nu.

3 kommentarer:

Granne med potatisodlaren sa...

Stort lycka till på mässan!

Victor Estby sa...

Tack, Eva!

Jane Morén sa...

Ja, hoppas det går bra för er där nere! Och att ni får himla kul!