onsdag 7 april 2010

Saftig intervjudag

Saftig intervjudag idag. Både bandaren och jag fick jobba. Två stora intervjuer. En hemmahos och en på ett av landets största bokförlag. Faktiskt riktig nöjd med båda två. Det tar rätt mycket energi att göra två stora intervjuer på en dag, men när man är mitt inne i en massa jobb går allting på ren energi. Och en lämnad vers, med beröm godkänd. Skakat hand med två stora författare och en journalistlegend. Imorgon ska jag intervju en ung poet som nog också kommer att låta tala om sig. Jag meddelar här på bloggen när intervjuerna och versen går att läsa i olika tidningar.

4 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Heja Victor! Bra kämpat...

Victor Estby sa...

Tack, Eva! Fint att ha dig som hejaklack!

Kim M Kimselius sa...

Hej Victor. Låter som om du har haft en jobbig, men mycket givande dag. Ser fram emot att läsa intervjuerna. Kramisar Kim

Victor Estby sa...

Hej, Kim!
Du har helt rätt! Tack! Ja, jag meddelar när de finns att läsa.